Daha yaxşı öyrənməyə həqiqətən nə kömək edir?

Niderlandın Tilburq və Radboud universitetlərindən olan alimlər belə qənaətə gəliblər ki, universitetdə təhsilin effektivliyi dərslərdə iştirak formasından asılı deyil.
Araşdırma “International Journal of Management Education” (IJME) jurnalında dərc olunub.
Tədqiqatçılar “Təşkilat və ətraf mühit” kursunu öyrənən 300 tələbənin öyrənmə mühitinitəhlil edərək üç formatı müqayisə ediblər: üz-üzə mühazirələr, onlayn yayımlar və görüntülərə baxmaq. Məlum olub ki, bütün iştirakçılar imtahanları eyni yüksək səviyyədə başa vurublar.
Əsas qənaət budur: nəticəyə təsir edən öyrənmə üsulu deyil, rahat bir format seçmək bacarığıdır. Onlayn tədris uzaqda yaşayış, məhdud imkanlar və ya təhsillərini iş və təcrübə ilə birləşdirdiyinə görə kampusa getməkdə çətinlik çəkən tələbələr üçün xüsusilə faydalıdır.
Uzaqdan öyrənmə cəlbedicilik üçün heç bir maneə yaratmayıb: müəllimlər auditoriyanın diqqətini cəlb etmək üçün çatlardan və interaktiv tapşırıqlardan fəal şəkildə istifadə ediblər. Universitet məkanı ünsiyyət və komanda işi üçün hələ də vacib olsa da, elm adamları mühazirələrə məcburi qatılmağın dərslərə cəlbolunma və ya akademik uğurların zəmanəti olmadığını vurğulayırlar.
Oruc MUSTAFAYEV